اخبار
 انتشار: 23 بهمن 1391
   مشاهده: 2337

  نوبت دوم آگهی مناقصه عمومی نگهداري فضاي سبز ناحيه دو واقع در منطقه پنج شهرداري اهوازبه چاپ رسيد

نوبت دوم آگهی مناقصه عمومی نگهداري فضاي سبز ناحيه دو واقع در منطقه پنج شهرداري اهوازبه چاپ رسيد
  • نوبت دوم آگهی مناقصه عمومی نگهداري فضاي سبز ناحيه دو واقع در منطقه پنج شهرداري اهوازبه چاپ رسيد

 

نوبت دوم آگهی مناقصه عمومی نگهداري فضاي سبز ناحيه دو واقع در منطقه پنج شهرداري اهواز به چاپ رسيد .
 
به گزارش سايت مديريت امور قراردادها ، شهرداری اهواز در نظر دارد پروژه نگهداري فضاي سبز ناحيه دو واقع در منطقه پنج شهرداري را از طریق مناقصه عمومی به مدت دو سال شمسی به شرکت های خدماتی   واجد شرایط واگذار نماید.
گفتني است :مبلغ اوليه برآورد شده در سال اول 325/225/338/18 ريال و سپرده شرکت در مناقصه 000/000/64 ريال  مي باشد .
لازم به ذكر است : از شرکت هایی که حداقل یکی از شرایط زیر را دارا باشند دعوت به عمل می آید، جهت دریافت اسناد مناقصه به نشانی: اهواز- خیابان انقلاب- نبش خیابان غزنوی (ساختمان شماره 3 شهرداری) مدیریت قراردادهای شهرداری اهو    (تلفن تماس: 3774062-3799160) مراجعه نمایند.
الف) باتوجه به ارزیابی کیفی به عمل آمده، تأیید صلاحیت لازم از سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز کسب نموده اند.
ب ) دارای رتبه بندی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی.
ج ) دارای رتبه بندی از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در رشته های کشاورزی و یا باغبانی و فضای سبز.
* تبصره «یک»:
شرکت های خدماتی که قبلاً به دلایلی در ارزیابی کیفی سازمان پارکها و فضای سبز شهردرای اهواز شرکت نکرده اند، می توانند حداکثر یک هفته قبل از انقضای مدت تحویل پاکات به سازمان مذکور مراجعه و احراز صلاحیت شوند در غیر اینصورت اسناد مناقصه به آنها تحویل داده نخواهد شد.
2. در شرایط یکسان اولویت با پیمانکاران بومی خواهد بود.
3. هزینه انتشار آگهی ها به عهده برنده مناقصه می باشد.
4. مهلت قبول پیشنهاد نرخ و پاسخ به مناقصه، از تاریخ انتشار آگهی به مدت ده روز کاری است و تحویل در محل دبیرخانه محرمانه حراست مستقر در آدرس فوق الذکر می باشد. (حداکثر مهلت تحویل پاکات ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 15/11/91 می باشند.)
5. شهرداری در رد کلیه یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار می باشد.
6. مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه می بایست به یکی از سه طریق ذیل ارایه شود.
الف- فیش واریز مبلغ فوق به حساب سیبا 0203994398001 شهرداری اهواز نزد بانک ملی بنام شهرداری اهواز.
ب - به صورت ضمانتنامه بانکی بنام شهرداری اهواز و به مدت سه ماه از تاریخ افتتاح پیشنهادها.
ج - چک تضمین شده بانکی بنام شهرداری اهواز.
7. برندگان اول و دوم مناقصه هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
8. کلیه شرکت های خدماتی به استناد مصوبه هیئت محترم وزیران به شماره 38326/37506-5/9/81 به هنگام دریافت اسناد مناقصه ملزم به ارائه تأیید صلاحیت معتبر از اداره کل کار و امور اجتماعی می باشند.
9. شهرداری مختار است نسبت به ابطال پیشنهاد قیمت شرکت هایی که دارای دو پروژه فعال (پروژه ای که تحول موقت نشده است)  در سطح شهرداری باشند اقدام نماید.
10. تاریخ برگزاری کمیسیون مناقصه در ساعت 13 روز شنبه مورخ 16/11/91 می باشد. حضور پیشنهاد دهندگان در جلسه مجاز می باشد.
11. نتیجه کمیسیون برابر ماده 18 آیین نامه کلانشهرها به برنده اعلام خواهد شد تا مراحل انعقاد قرارداد انجام شود.
12. به استناد بند 5 ماده 11 آیین نامه مالی میزان تضمین انجام تعهدات 10% درصد می باشد که پس از تحویل موقت آزاد خواهد شد.
13. براساس ماده 10 آیین نامه مالی شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به منزله قبول شروط و تکالیف شهرداری می باشد.
14. به برنده مناقصه پیش پرداخت داده نخواهد شد.
15. سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج شده است.
* کلیه متقاضیان می توانند به سایت شهرداری اهواز به آدرس www.ahwaz.ir و ورود به سامانه مناقصات و مزایده های شهرداری به آدرس اینترنتی http//tenders.ahwaz.ir جهت اطلاع از نحوه دریافت اسناد و فرم پاکات مناقصه اقدام نمایند
 
 
نویسنده خبر: مریم لشکری
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
دسته‌بندی خبرها