Menu

اخبار

مهمترین خبرها

رییس کل دادگستری خوزستان در مراسم افتتاح نخستین سردخانه عمومی کلانشهر اهواز: از شهردار مردمی و محبوب اهواز قدردانی میکنم
29 مرداد 1396 12:59:00
    مراسم افتتاح نخستین سردخانه ی عمومی کلانشهر اهواز با حضور دکتر افشارنیا رییس کل دادگستری استان خوزستان، سیدخلف موسوی شهردار اهواز، حسینی پویا دادستان شهرستان اهواز، حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان، ...
بازسازی سیستم روشنایی آیلند وسط میدان دانشگاه تا پل پنجم
28 مرداد 1396 13:16:00
بمنظور ایجاد روشنایی مناسب در سطح منطقه معاونت خدمات شهری منطقه چهار اقدام به تعمیر سیستم روشنایی میدان دانشگاه کرد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار: در راستای ارائه خدمات رسانی مطلوب و همچنین زیبایی چهره بصری ش...
کتاب سبز شهرداری اهواز منتشر شد
28 مرداد 1396 09:31:00
    به گزارش سایت شهرداری اهواز پس از گذشت بیش از یازده سال از چاپ آخرین کتاب « ضوابط، مقررات و عوارض شهرسازی» با هدف ارتقا اطلاعات و آگاهی شهروندان گرامی، مهندسین و کارشناسان مسائل شهری و همچنین کا...
افزایش کولرهای گازی در پایانه های مسافربری به علت شدت گرما
26 مرداد 1396 22:59:00
      به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های شهرداری اهواز مدیر عامل سازمان  عباس نواصری از افزایش کولرهای گازی در ترمینالهای مسافربری خبر داد و گفت: ما به خوبی درک میکنیم که در گرمای طاقت فرسای تابس...
با حضور استاندار خوزستان و شهردار اهواز صورت گرفت: بهره برداري از پروژه بهسازي خيابان انوشه اهواز
25 مرداد 1396 00:09:00
   طرح بهسازي خيابان انوشه منطقه لشگرآباد اهواز توسط شهرداري اهواز با حضور استاندار خوزستان به بهره برداري رسيد. سيد خلف موسوي شهردار اهواز در ابتداي اين مراسم با اشاره به اهميت تقويت اقتصاد درونزا در شهر خاطر...

اخبار

ﺳﻪشنبه 26 بهمن 1395
تعداد بازدید: 225
تعداد نظرات: 0

پاسخگويي سيدخلف موسوي در پيشخوان منطقه يك

پاسخگويي سيدخلف موسوي در پيشخوان منطقه يك

  سيد خلف موسوي شهردار اهواز ضمن بازديد از بخش هاي مختلف خدمترسان در منطقه يك شهرداري اهواز در محل پيشخوان اين منطقه حاضر و به مراجعان رسيدگي كرد.

شهردار اهواز با تاكيد بر وجود دو مولفه مهم سرعت و دقت در انجام امور شهروندان گفت: همه اركان فعال در مديريت شهري از بالاترين رده تا آخرين مراتب مي بايست پاسخگوي شهروندان باشند و اين فرآيند بايد با سهولت صورت گيرد تا رضايتمندي عمومي حاصل شود.
سيد خلف موسوي خاطرنشان ساخت: قوانين، ضوابط و مقررات و فرآيندها بايد شفاف و در دسترس عموم باشد تا شهروندان در مراجعه با مراكز شهرداري ضمن آگاهي از حقوق خود با تسلط و اعتماد پيگير امور خود باشند.
شهردار اهواز راهبرد خود براي مديريت ها و كارمنداني كه محل رجوع شهروندان هستند را شهروند محوري معرفي كرد و افزود: مردم ولي نعمت ما هستند و شان ما نوكري و خدمت به آنها و به خصوص مردم محروم است بنابراين حفظ كرامت و حقوق شهروندان اولويت اصلي شهرداران مناطق باشد. 
سيد خلف موسوي تصريح كرد: با مدير و كارمندي كه حقوق شهروندان را تضييع كند با شدت و بدون مسامحه و بي تعارف برخورد مي كنيم و معتقدم هر اقدامي كه فساد را كاسته و سلامت اداري را افزايش مي دهد از اولويت هاي مجموعه مديريتي شهرداري است.
شهردار اهواز در ادامه بر حفظ نظم، پاكيزگي و نظافت هسته اصلي و مركزي شهر و بازار اهواز كه در محدوده منطقه يك قرار دارد تاكيد كرد و اعلام نمود: نبض اقتصاد استان در بازار اهواز مي تپد و اين محل مورد مراجعه هزاران شهروند در شبانه روز مي باشد و رسيدگي به مشكلات آن و رفع اين مشكلات مطالبه و خواست جدي من از مديريت و كاركنان اين منطقه مي باشد.
شهردار اهواز در ادامه به برخي از مراجعات مردمي پاسخ داد و دستورات لازم براي رفع مشكلات شهروندان صادر نمود.

گروه: مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل
نویسنده خبر: روابط عمومی
تصاویر
  • پاسخگويي سيدخلف موسوي در پيشخوان منطقه يك
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.

دسته‌بندی خبرها