اخبار
 انتشار: 11 آذر 1398
   مشاهده: 47

  رسیدگی به درخواست های سامانه 137 شهرداری منطقه 8

   درخواست های شهروندان از طریق سامانه 137 در سطح منطقه 8 بصورت روزانه و برنامه ریزی شده در حال انجام است.
به گزارش اداره امور ارتباطات شهرداری منطقه 8، خدامرادی با بیان اینکه جهت ایجاد کانال ارتباطی مابین شهرداری ها و شهروندان و رسیدگی به درخواست های آنان ، شهرداری اقدام به راه اندازی سامانه ای تحت عنوان سامانه 137 نموده است که یکی از پیشرفته ترین نرم افزارهای ارتباط مردمی با شهرداری می باشد و این سامانه بصورت مستقیم به تلفن های همراه مدیر منطقه و معاونین و مدیران مربوطه متصل می باشد و این مدیران بصورت مستقیم در جریان مشکلات و رسیدگی به آنها قرار می گیرند در نتیجه به نحو احسنت و به موقع نسبت به موارد سامانه اقدام می گردد.
وی تصریح کرد: درخواست های شهروندان درخصوص مناسب سازی معابر شهری ، پارکها و فضای سبز ، آسفالت و عمران و ... که در سامانه 137 ثبت گردیده بصورت روزانه و برنامه ریزی شده توسط نیروهای خدوم خدمات شهری و فنی و عمرانی در حال انجام می باشد .
وی افزود : با هدف ایجاد اتاق فکری در راستای اجرای ارتقاء سطح عملکردی ، بررسی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی هرچه بهتر به درخواست های مردمی ، بالابردن سطح رضایت شهروندان ، پایین آوردن زمان پاسخگویی و رسیدگی به پیام های سامانه 137 بصورت هفتگی جلساتی در سطح منطقه با حضور معاونین و مدیران مربوطه تشکیل می گردد.

نویسنده خبر: علاسوند
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها