اخبار
 انتشار: 15 بهمن 1397
   مشاهده: 187

  بررسی وضعیت استقرار، پياده سازي و مديريت سيستم جامع بلیت الکترونیک

  وضعیت استقرار، پياده سازي و مديريت سيستم جامع بلیت الکترونیک بررسی و برنامه ریزی لازم جهت نحوه تحویل پروژه توسط شرکت اینفوتک به شهرداری اهواز انجام شد. 

به گزارش اداره ارتباطات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، روز گذشته جلسه ای با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز، نماینده سازمان فاوا شهرداری اهواز، نماینده شرکت اینفوتک، نماینده شرکت فناپ پرداخت و جمعی از مدیران و کارشناسان حوزه ترافیک در خصوص بررسی وضعیت استقرار، پياده سازي و مديريت سيستم جامع بلیت الکترونیک و وضعیت انتقال پروژه و نحوه تحویل پروژه توسط شرکت اینفوتک به شهرداری اهواز در سالن جلسات سازمان اتوبوسرانی برگزار شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: در این جلسه پس از بحث و بررسی فراوان، مقرر شد شرکت فناپ پرداخت صورتحسابی از هر اتوبوس به همراه یک پرینت و تسویه حساب کامل رانندگان به سازمان اتوبوسرانی تحویل دهد که تحت عنوان شناسنامه کاری به آنها ارائه شود.

 محمود لویمی افزود: در راستای تحویل پروژه مقرر شد جلسه ای با حضور نمایندگانی از شهرداری اهواز، سازمان فاوا شهرداری و شرکتهای فناپ پرداخت و اینفوتک جهت جمع آوری سخت افزارها و نصب دستگاههای جدید تشکیل شود.

وی ادامه داد: همچنین تصمیم گیری شد کمیته راهبردی تا زمان پایدار شدن پروژه به صورت مستمر هر 10 روز یکبار تشکیل شود و شرکت اینفوتک نسبت به تأمین ظرفیت هفتگی انبار شرکت اهواز به تعداد حداقل پانزده هزار عدد اقدام نماید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در پایان تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی باید ده دستگاه اتوبوس جهت اجرای پایلوت ریدرها به شرکت اینفوتک تحویل داده و نیز هر چه سریعتر موضوع انتقال شارژ موجود در کارت های قدیمی به کارت های جدید را انجام دهد.

 

نویسنده خبر: ل صفی خانی
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها