شماره: 295437
1399/05/07
رتبه دوم شهرداری منطقه 8 در رسیدگی به درخواستهای مردمی
رتبه دوم شهرداری منطقه 8 در رسیدگی به درخواستهای مردمی

بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری 137 در رسیدگی به درخواست های شهروندان در خردادماه سال 1399 با کسب رتبه ۱۶/۱ ، شهرداری منطقه 8 رتبه دوم مناطق هشتگانه را کسب کرد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 با توجه به بررسی های میدانی از عملکرد شهرداری منطقه 8 در حوزه خدمت رسانی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در خردادماه سال 1399 ، این منطقه با کسب رتبه 1/16 در رتبه دوم مناطق هشتگانه شهرداری قرار گرفت .
بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری 137 در خردادماه سال 1399 جمعأ 122 پیام ثبت شده ، میزان پیامهای رضایت 58 درصد، انباشت پیام های در دست اقدام 3 درصد ،وضعیت کلی عملکرد منطقه در رسیدگی به درخواست های مردمی خوب ارزیابی شده است .
برپایه این گزارش این منطقه در ارزیابی عملکرد اردیبهشت ماه نیز در میان سایر مناطق رتبه دوم را کسب کرده بود .
ذبیح اله خدامرادی مدیر منطقه 8 با تقدیر و تشکر از پرسنل خدمات شهری و مسول سامانه 137در بدست آوردن رضایت شهروندان افزود: باید همانند گذشته و با دقت بیشتر در راه خدمت رسانی به شهروندان و ساختن شهری زیبا و شایسته اهتمام ورزیم و تکریم مراجعه کنندگان را در اولویت کار خود قرار دهیم.
خدامرادی تصریح کرد: کار کردن برای مردم و تلاش در جهت رضایتمندی آنها باید سرلوحه امور قرار گیرد و بنده صراحتا اعلام می‌کنم که همه ما اجزای تشکیل دهنده جامعه‌ای هستیم که باید برای همشهریان مفید واقع شده و پاسخگویی مناسب برای درخواست‌های قانونی آنها باشیم.

حق انتشار محفوظ است ©