اخبار
 انتشار: 07 مرداد 1391
   مشاهده: 918

  شرح وظایف ناظرین سازمان مدیریت پسمانددر مناطق هشتگانه

 

ََ
شرح وظایف ناظرین سازمان مدیریت پسمانددر مناطق هشتگانه
 
           ●نظارت بر تجهیزات کارگاه و تامین ماشین آلات پیمانکار بر اساس ظرفیت ، تعداد و مشخصات فنی ارائه شده در طرح جامع مدیریت پسماند اهواز
             ●تحویل مناطق به پیمانکار بر اساس نقشه های مربوطه .
              ●نظارت بر تامین تعداد خودروها و ساختمان های اداری ، تعداد و کیفیت ماشین آلات و تجهیزات مخصوص کار.
          ● نظارت بر کیفیت ماشین آلات و تجهیزات جمع آوری زباله و تنظیف شهری که قرار است پیمانکار خریداری نماید .
          ●  بررسی و نظارت بر بیمه های مختلف پیمانکار جهت ماشین آلات و پرسنل .
          ●  نظارت بر کیفیت پرسنل استخدامی مورد نیاز پیمانکار .
            ● نظارت بر تهیه ابزار کار پرسنل و رعایت اصول HSE .
          ●  همکاری با کارفرما در تحویل زمین و تنظیم صورت جلسه تحویل زمین ( کارگاه و تجهیزات کارگاهی ) .
            ● نظارت کمی و کیفی بر کلیه فعالیتهای پیمانکار در مناطق 8 گانه طرح
      ● بازرسی حرکت و رفت و برگشت ماشین آلات و تعیین مسیرهای بهینه تردد ماشین آلات جمع آوری و حمل زباله .
      ●  نظارت مستمر بر اجرای عملیات به منظور عدم ایجاد وقفه یا تعطیلی در اجرای عملیات از سوی کارگران و یا نمایندگان پیمانکار .
     ●  ارائه نقشه های جانمایی مخازن ذخیره سازی موقت پسماند در کلیه معابر مناطق 4 گانه بر اساس الگو و روش ارائه شده در طرح جامع مدیریت پسماند اهواز و نظارت بر نحوه استقرار و تعداد مخازن مذکور .
     ● تجدید نظر و بهنگام کردن برنامه زمانی کلی ، با توجه به پیشرفت کار و بر اساس گزارش ها و تحلیل های دریافتی .
        ●  بررسی و تأیید روشهای اجرای عملیات پیشنهادی پیمانکار
     ● بررسی و اظهار نظر در مورد تغییرات در پیمانها و ابلاغ آن به مشاوران و پیمانکاران پس از تصویب کارفرما در  قالب ضوابط قراردادهای مربوط . 
     ● انجام خدمات مدیریت قراردادها در طول اجراء از جمله کنترل های کمی و کیفی کار ، رسیدگی به صورت حسابها یا صورت وضعیت ها
      ● تحلیل و بررسی مسایل قراردادی و اعلام نظر در مورد دعاوی پیمانکاران ، مشاوران و سایر عوامل و همکاری با کارفرما در حل و فصل اختلافها .
        ● نظارت بر عملیات شستشوی کلیه ماشین آلات و مخازن ذخیره سازی موقت زباله با رعایت اصول بهداشتی و فنی.
     ● نظارت بر کارکرد موثر ماشین آلات پیمانکار .
     ● نظارت بر نحوه پرداخت حق بیمه اجتماعی پرسنل شاغل و پرداخت حقوق و مزایای ماهانه و سالانه ایشان .
      ●نظارت بر وضعیت سلامت و بهداشت پرسنل.
     ● نظارت بر رعایت بهداشت و ایمنی شهروندان در حین انجام عملیات جمع آوری زباله و تنظیف .
     ● نظارت و کنترل توزیع قبوض اخذ بهاء مدیریت پسماند در محدوده خدماتی پیمانکار .
      ●نظارت بر جمع آوری خاک ، نخاله و ضایعات ساختمانی و یا مربوط به عملیات عمرانی شهرداری به صورت همه روزه .
     ● نظارت بر تامین نیروی انسانی کافی به صورت مقطعی و بر اساس نیاز در شرایط اضطراری و حوادث غیر مترقه .
     ● نظارت بر حجم عملیات انجام شده در بخش جمع آوری و حمل پسماند
     ● نظارت بر حجم عملیات انجام شده در بخش تنظیف و رفت و روب
      ● اعلام تغییرات ایجاد شده در احجام خدمات جمع آوری و رفت و روب و ●تنظیف و کنترل تجهیزات و پرسنل موجود با حجم عملیات جدید .
 
 
 
 
 
 
 
 
نویسنده خبر: فرشته موسوی
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها