اخبار
 انتشار: 17 شهریور 1398
   مشاهده: 113

  راه اندازی میز خدمت و سیستم نوبت دهی در شهرداری منطقه یک اهواز

در راستای افزایش رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع میز خدمت و سیستم اطلاع رسانی و نوبت دهی در شهرداری منطقه یک اهواز راه اندازی شد.

     به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز : تاسیس میز خدمت در راستای چابک سازی سیستم شهرسازی و تکریم بیش از پیش و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان است.
یاسین کاوه پور سرپرست منطقه در این باره گفت : راه اندازی میز خدمت در راستای تکریم بیش از پیش و تسریع در خدمت رسانی به شهروندان است.
وی افزود: این میز نحوه خدمت رسانی به شهروندان، کلیه خدمات ارائه شده از سوی دفاتر اعم از صدور پروانه و انواع گواهی ها، مفاصا حساب و ... را بررسی و ارزیابی خواهد کرد.
به منظور تکریم ارباب رجوع ، تسهیل و تسریع در خدمت رسانی و صرفه جویی در وقت شهروندان گرامی میز خدمت راه اندازی شده است. با راه اندازی این طرح که در طبقه همکف منطقه انجام می شود پاسخگویی حضوری به ارباب رجوع تنها در محل میز خدمت انجام خواهد شد.
کاوه پور لزوم خدمات رسانی صادقانه به مردم و خدمت به خلق خدا را بزرگترین عبادت خواند و افزود: اگر خدمت رسانی همراه با تکریم و احترام به مراجعه کننده باشد رضایت عمومی و خشنودی خداوند را به همراه دارد.
وی ابراز داشت: راهنمایی مراجعین در بدو ورود به اداره، ارائه مشاوره به مراجعین از نحوه دریافت خدمات، تسهیل و تسریع در انجام امور، بالا بردن راندمان کار، ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین و در نتیجه احیای حقوق عامه مردم از مزایای راه اندازی میز خدمت است.
یاسین کاوه پور در پایان سخنانش مشارکت مردم و مراجعه کنندگان را در پیشبرد خدمات رسانی بسیار مؤثر و مفید برشمرد و اضافه کرد: این منطقه در مسیر تسهیل خدمات رسانی از پیشنهادات سازنده ارباب رجوع استقبال می کند.

نویسنده خبر: م. زنگنه
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها