اخبار
 انتشار: 07 مرداد 1399
   مشاهده: 77

  رتبه دوم شهرداری منطقه 8 در رسیدگی به درخواستهای مردمی

بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری 137 در رسیدگی به درخواست های شهروندان در خردادماه سال 1399 با کسب رتبه ۱۶/۱ ، شهرداری منطقه 8 رتبه دوم مناطق هشتگانه را کسب کرد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 با توجه به بررسی های میدانی از عملکرد شهرداری منطقه 8 در حوزه خدمت رسانی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در خردادماه سال 1399 ، این منطقه با کسب رتبه 1/16 در رتبه دوم مناطق هشتگانه شهرداری قرار گرفت .
بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری 137 در خردادماه سال 1399 جمعأ 122 پیام ثبت شده ، میزان پیامهای رضایت 58 درصد، انباشت پیام های در دست اقدام 3 درصد ،وضعیت کلی عملکرد منطقه در رسیدگی به درخواست های مردمی خوب ارزیابی شده است .
برپایه این گزارش این منطقه در ارزیابی عملکرد اردیبهشت ماه نیز در میان سایر مناطق رتبه دوم را کسب کرده بود .
ذبیح اله خدامرادی مدیر منطقه 8 با تقدیر و تشکر از پرسنل خدمات شهری و مسول سامانه 137در بدست آوردن رضایت شهروندان افزود: باید همانند گذشته و با دقت بیشتر در راه خدمت رسانی به شهروندان و ساختن شهری زیبا و شایسته اهتمام ورزیم و تکریم مراجعه کنندگان را در اولویت کار خود قرار دهیم.
خدامرادی تصریح کرد: کار کردن برای مردم و تلاش در جهت رضایتمندی آنها باید سرلوحه امور قرار گیرد و بنده صراحتا اعلام می‌کنم که همه ما اجزای تشکیل دهنده جامعه‌ای هستیم که باید برای همشهریان مفید واقع شده و پاسخگویی مناسب برای درخواست‌های قانونی آنها باشیم.

نویسنده خبر: شهریاری
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها