اخبار
 انتشار: 20 دی 1399
   مشاهده: 91

  پاسخگویی و پیگیری ، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان

مدیر منطقه ۸ از پاسخگویی و پیگیری ، با هدف رسیدگی و تسریع در حل مشکلات شهروندان خبر داد .
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ ، محمدرضا قنواتی با اعلام این خبر افزود : به منظور حفظ و ارتقا سطح رضایتمندی شهروندان و با هدف پیگیری مشکلات موجود محله و هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان بهمراه معاونین و مسئولین نواحی منطقه از خیابان های سیصد دستگاه و رسالت بازدید کردند.

وی هدف از بازدیدهای دوره ای را در جریان قرارگرفتن وضعیت شهری و مسائل و مشکلات احتمالی دانست و گفت: با بررسی مشکلات و نواقص موجود نسبت به رفع آنها اقدامات مقتضی صورت خواهد گرفت و ابراز امیدواری کرد که با انجام چنین اقداماتی بخشی از رضایتمندی شهروندان تامین و میزان زیادی از دغدغه های آنها حل می شود .

وی خاطرنشان کرد: مشکلات و درخواست هایی که جنبه اجرایی ، عملیاتی، خدماتی دارند در کوتاهترین زمان بررسی و اجرایی شوند در مقابل مسائل و مشکلات حقوقی ، کارشناسی و مدیریتی کمی نیاز به زمان دارند و سعی می کنیم طی یک زمانبندی مناسب نیز پیگیری شود .
گفتنی است مسائل مطرح شده در بازدید میدانی امروز مدیر منطقه از سطح حوزه استحفاظی ، مسئله آسفالت خیابان زمرد در انتهای خیابان ده رسالت بوده است که مدیرمنطقه دستور رسیدگی و پیگیری در اسرع وقت را دادند .
نویسنده خبر: شهریاری
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها