اخبار
 انتشار: 27 بهمن 1399
   مشاهده: 67

  نظارت مستقیم شهروندان و رصد خدمات شهری با سامانه های ارتباط مردمی

به گزارش سایت شهرداری اهواز رئیس اداره افکار سنجی اداره کل ارتباطات و اموربین الملل گفت: شهرداری اهواز از طریق سامانه های ارتباط مردمی به منظور ایجاد ارتباط مستقیم با شهروندان و رصد ارائه خدمات شهری، شکایات، نظرات و پیشنهادات را پایش و به مدیران شهرداری در مناطق و سازمان ها منتقل می کند.
کریمی با اشاره به افزایش راه های ارتباط مردمی و تقویت پاسخگویی اظهار کرد: شهروندان می توانند با شماره 137 تماس گرفته و شکایات و پیشنهادات خود را به مدیریت شهری انتقال دهند.
وی افزود: علاوه بر سامانه تماس و اپلیکیشن 137 ، راه دیگری برای ارتباط مستقیم مردم با مدیریت شهری اهواز با استفاده از سامانه پیامک 2000611 در نظر گرفته شده و از این طریق شهروندان می توانند در نظارت و ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان ها نقش مستقیم داشته باشند.

گفتنی است پیش تر موسی شاعری شهردار اهواز بر لزوم تقویت راه های ارتباط مردمی و پاسخگویی به شهروندان تاکید کرد و در همین راستا با توجه به اهمیت پیگیری خواسته های شهروندان، درخواست ها و شکایات مردمی بررسی و به مسئولین واحدهای مربوطه جهت رسیدگی منتقل می شود.

نویسنده خبر:
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها