در راستای حل مشكلات شهروندی
دیدار مردمی شهردار منطقه یک اهواز با شهروندان دوشنبه های هر هفته برگزار می شود.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، با توجه به نياز برقراري ارتباطی پويا و دوسويه بين شهروندان با مديريت شهري دوشنبه هر هفته ديدار مردمی شهردارمنطقه یک با شهروندان انجام مي گيرد و در اين نشست صميمي شهروندان بدون واسطه به بيان مشكلات و مسائل خود می پردازند .
معاونين و تعدادی از مديران شهرداری نيز در ديدار شهروندان با شهردار حضور دارند و به صورت چهره به چهره به مشكلات شهروندان رسيدگي مي كنند چرا كه جلسه ملاقات مردمي شهروندان با شهردار در راستاي حل مشكلات و رفع دغدغههاي شهروندان به منظور خدمترساني هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزههاي مختلف مديريتشهري است. از سوي ديگر ارتباط مستقيم و بدون واسطه مردم با شهردار، ضمن تکريم ارباب رجوع، آرامش روحي و رواني شهروندان را در رسيدگي به مشکلاتشان در پي دارد.
عتاب اهوازی مدیر منطقه اظهار كرد: بايد توجه داشت كه حضور در بين مردم و شنيدن مشكلات مردم از زبان آنها، تعامل و همكاري مجموعه شهرداري و اولويت بندي مسائل و مشكلات شهر جهت اقدام و رسيدگي با توجه به محدوديت هاي اعتباري از مهم ترين عوامل موفقيت مجموعه شهرداري است. که در همين راستا طبق درخواست هاي مکرر شهروندان و برنامه شهرداري در خصوص آسفالت معابر اکنون تعدادي از خيابان هاي فرعي و معابر اصلي در چند روز گذشته لکه گیری و آسفالت شده است .
وي با بيان اينكه خدمت صادقانه به مردم نعمتي الهي است كه بايد به درستي نسبت به اداي آن اقدام كرد، افزود: دوران خدمت رساني به مردم براي دولتمردان بسيار كوتاه است از اين رو بايد از اين فرصت كوتاه جهت رفع نيازهاي مردم كه صاحبان اصلي انقلاب هستند بهره لازم را برد .
مدیر منطقه تصريح كرد: تحقق اهداف مديريت شهري در خصوص ساخت شهري ايده آل در گرو رفع نيازهاي زندگي شهروندي است و راه رسيدن به اين مهم علاوه بر شنيدن و آگاهي از سطح مشكلات، برنامه ريزي هاي صحيح و اصولي مديريتي است كه اين مهم با مشاركت همه جانبه مردم و اعمال شيوه هاي مديريتي نوين محقق شده و راهكاري اثرگذار جهت عبور از بحران هاي شهري است .