به گزارش اداره ارتباطات سازمان فاوا شهرداری اهواز؛رئیس سازمان فاوا شهرداری اهواز گفت: با توجه به سیاست سازمان در جهت تبدیل فرآیند و روشهای قدیمی و استفاده از کاغذ(بروکراسی اداری) و مراجعات حضوری جهت اخذ امضاهای متعدد در کلیه امورات به فرآیند الکترونیکی در شهرداری اهواز، فرآیند اخذ سیاهه اموال توسط کارشناسان سازمان فاوا طراحی و در بستر اتوماسیون اداری مستقر گردید.
روح الله آملازاده در ادامه افزود: در مرحله اول کلیه درخواست های مدیریت های مستقل ستادی و معاونت های شهرداری اهواز قابلیت ثبت درخواست سیاهه اموال خود را در پوشه های فرآیند اداره کل مالی که مستقیما با انبار مرکزی شهرداری اهواز ارتباط دارد را مهیا نموده است.
رئیس سازمان فاوا شهرداری اهواز در پایان گفت: در مرحله بعدی کلیه مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری اهواز نیز به صورت یکپارچه به انبار مرکزی شهرداری اهواز در اخذ سیاهه اموال متصل خواهند شد.