اخبار
 انتشار: 11 آبان 1391
   مشاهده: 670

  گزارشی خبری از عملکرد سامانه 137 شهرداری منطقه هفت

 

سامانه 137 منطقه هفت بادریافت  پیام های ارسالی شهروندان  در مهرماه اقدام به پیگیری آنها نمود.
به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه هفت : با تلاش و پیگیری های سامانه مدیریت شهری 137 این منطقه ، پیام های ارسالی از سوی شهروندان گرامی دریافت و با همت و فعالیت  این سامانه در مهر ماه  رضایت شهروندان  این منطقه جلب و تمامی موارد اعلام شده با موفقیت به پایان رسید .

به گفته عزیز مسئول سامانه 137 منطقه :با توجه به پیام های ارسالی شهروندان  وانعکاس آن به معاونت خدمات شهری منطقه بیشترین درخواست شهروندان از این منطقه مربوط به گروه موضوعی هرس درختان بود و به ترتیب لكه گيري چاله هاي معابر، روكش آسفالت معابر، رفع آبگرفتگی سطحی،نصب سرعتگیر،نوار حفاری طولی،بهسازی فضای سبز،لایروبی جوی های روباز،جمع آوری وانت بارهای که سد معبر کرده اند،جمع آوری زباله و ضایعات ، جمع آوري سرشاخه و ضايعات، جمع آوری خاک و نخاله، رفع نشست آسفالت، نصب سطل فلزی، کاشت درخت ،نصب سطل زباله فلزی ،نظافت زمین های بایر،روشنایی پارکها،جدول گذاری خیابانها،کاشت درخت در حاشیه معابر،تعمیر پایه های روشنایی بیشترین درخواست شهروندان منطقه 7 بوده است که درسامانه 137 به ثبت رسید.

وی افزود:این فعالیت ها در کوی طالقانی ،عامری،زیتون کارگری،کوی رمضان ،آسیاباد،سپیدار،حصیرآباد،کوی مجاهدین،چهارصددستگاه،20متری شهرداری،منبع آب و کوی آل صافی واتوبان سخیریه،سلطانمنش و خیابان کارون انجام شد.

 


نویسنده خبر: میلاد معصومی
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها