اخبار
 انتشار: 25 مرداد 1395
   مشاهده: 1148

  عملکرد مجموعه شهرداری اهواز در تیر ماه 95 ارزیابی شد

اداره ی آمار و فناوری اطلاعات سامانه 137 ، عملکرد مجموعه شهرداری اهواز در تیر ماه 95 را اعلام کرد .

اداره ی آمار و فناوری اطلاعات سامانه 137 ، عملکرد مجموعه شهرداری اهواز در تیر ماه 95 را اعلام کرد .

بنا به گزارش اداره آمار 137 ، در تیر ماه سال جاری از 1650 پیام دریافت شده در بانک اطلاعاتی سامانه مدیریت شهری ، 16 درصد پیام ها در وضعیت در دست اقدام و 45 درصد پیام ها از رضایت شهروندی برخوردار بوده اند .

اولین درخواست شهروندان از مجموعه ی شهرداری اهواز لکه گیری چاله های معابر بوده که با فراوانی 486 به میزان 29.45 درصد از کل پیام های دریافتی در تیرماه را تشکیل داده است . شایان ذکر است تعداد 205 پیام لکه گیری آسفالت در سطح شهر اهواز انجام گردیده و طی بازخوردگیری مستقیم از شهروندان از رضایت شهروندی برخوردار گردیده اند .

همچنین منطقه 7 شهرداری اهواز با سهم 25.7 درصدی رضایت شهروندی بیشترین تاثیر را در رضایتمندی شهروندان از کل مجموعه شهرداری و منطقه 6 با 4.3 درصد رضایت کمترین تاثیر را داشته اند .


نویسنده خبر: فرشته چهرازی
اشتراک گذاری
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید
تنها کاربران ثبت نام کرده مجاز به ارسال نظر می باشند.
جستجوی اخبار
دسته‌بندی خبرها